środa, 23 października 2013

DODATKI W SYPIALNI

Każdy kto interesuje się aranżacją wnętrz, wie jak ważne są szczegóły. Drobny element dekoracyjny potrafi zmienić całe wnętrze. Moja sypialnia jest nadal "w budowie"  chociaż bliżej końca niż początku. Tak jak pisałam ostatnio postanowiłam umieścić w sypialni pamiątkowe zdjęcia w fajnych ramkach. Dodałam też kilka nowych elementów takich jak poduszki, narzuta 100 % naturalna z wełny owczej,  z świeczki, wazon z kasztanami itp.  Oto efekt :



PRZED 

PO










Myślę że jest o wiele przytulniej, na ścianie przy  wejściu do pokoju powiesiłam pamiątkową gazetę z dnia moich urodzin. Bardzo fajna pamiątka i piękna dekoracja!





4 komentarze:

  1. Sypialniane łóżko bardzo pomysłowe i nietuzinkowe a gazeta rzeczywiście fajny pomysł na dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie połączyłaś kolorystycznie dodatki - uzupełniają wnętrze, ale nadal widać, że każdy szczegół jest starannie zaplanowany. Lekka szarość nad łóżkiem, tez wygląda ciekawie, fajnie odcina się zagłówek łóżka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Jak napisałam pokój jeszcze nie skończony widać na foto jakieś listwy nie zamontowane, gniazdka no i brak stolików nocnych ! Urządzanie mieszkania od 0 to bardzo ciężka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) świetny pomysł z tą gazetą... ja takiej nie mam... ;)


    P.S. Nóżki tego stołu, o którym u mnie piszesz piękne, ale i blat bardzo mi się podoba :) komponuje się z podłogą! :)

    OdpowiedzUsuń