poniedziałek, 23 września 2013

ZMIANY

Ci którzy odwiedzali mnie od początku istnienia bloga czyli nie tak dawno 2- 3 miesiące temu z pewnością widzą różnicę. Jak każda początkująca "Bloggerka" dochodzę do wprawy i po jakimś czasie widzę co jest dobre, o czym warto pisać i które fotki dobrze wyglądają. Odświeżyłam zakładki "PRZEDPOKÓJ" ORAZ "KUCHNIA" Zapraszam do oglądania i oceniania - konstruktywna krytyka mile widziana :)

Denerwują mnie osoby, które wchodzą na bloga np. typowo wnętrzarskiego i piszą w komentarzach "jestem pierwszy raz będę wpadać częściej zapraszam do mnie"? Ok, jak się komuś blog podoba to niech się wysili troszkę i powie co konkretnie jest fajne!

Dla mnie blogowanie to relaks, daje mi możliwość wyszukiwania fajnych aranżacji oraz powód by  interesować się tematyką wnętrzarską. Gdyby nie blog to nie wiem czy bym miała motywację by prawie codziennie rozwijać pasję jaką jest aranżacja wnętrz!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz