czwartek, 26 września 2013

DESIGN - KOLOROWE DODATKI DO KUCHNI

Skoro już zainspirowałam się kolorami Natury wypadałoby teraz iść na zakupy i wybrać odpowiednie akcesoria kuchenne które będą pasować do stanu obecnego :)




Zdjęcie pokazuje tylko część kuchni... więc nie widać reszty moich pomarańczowych dodatków np. misek pomarańczowych w różnych rozmiarach, łopatki, łyżki oraz trzepaczki z uchwytem pomarańczowym, filtru do wody, ociekacza do sztućców! Koniec z pomarańczą - Czas na inne kolory!



  


budnet.pl                                                  domomix.pl






STAWIAM NA ŻÓŁTY  I LIMONKOWY - BEZPIECZNY W ŁĄCZENIU Z POMARAŃCZĄ I JASNĄ ZIELENIĄ 

Oryginalny pojemnik na pieczywo :SuperBall marki Wesco 




Pojemniki na zioła Hop Vacu Vin  ( trzy różne kolory zamknięć)



Kubek porcelanowy z silikonową limonkową osłonką Vialli Design



CZERWIEŃ - DODA POWERA I SPRAWI ŻE KUCHNIA NIE BĘDZIE MDŁA I NIJAKA (ponad to ładnie kontrastuje z białym)

A może tradycyjny chlebak ?



Sztućce Vialli design które już wcześniej prezentowałam i jestem w nich Zakochana!




Kubek porcelanowy z silikonową osłonką w kolorze czerwonym Vialli Design - można wymieszać z limonkowymi i postawić w widocznym miejscu np. na wiszącej półce nad stołem będą praktyczną dekoracją !



CZERŃ - NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ KOLOROWE TROCHĘ KLASYKI NIE ZASZKODZI !







3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiego rodzaju do domu czy kuchni są fajne i ja także lubię je mieć. Jednak najbardziej zależy mi na rzeczach użytecznych czyli zastawie. W ostatnim czasie moja kuchnia wzbogaciła się o nowe szklanki i kubki z https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/kubki-i-szklanki więc na tą chwilę mam już wszystkiego pełno.

    OdpowiedzUsuń