poniedziałek, 17 marca 2014

CO NA PÓŁCE?

OTO JEST PYTANIE CO POSTAWIĆ NA PÓŁCE ? MYŚLĘ ŻE KAŻDA Z WAS MA TAKIE DYLEMATY I CZĘSTO ARANŻACJE SĄ ZMIENIANE... WARTO ZAINWESTOWAĆ W JAKIŚ MODNY I ELEGANCKI WAZON LUB DONICZKĘ... JA JESTEM W TRAKCIE TAKICH ZAKUPÓW A TYM CZASEM... STWORZYŁAM ARANŻACJĘ Z TEGO CO MIAŁAM "POD RĘKĄ"

BEZPIECZNIE


Z LEKKĄ NUTĄ SZALEŃSTWA


Wersja bez pomarańczowej i zielonej doniczki była zbyt smutna i stonowana więc postanowiłam dodać odrobinę szaleństwa...



NOWOCZEŚNIE I MŁODZIEŻOWO

Propozycja bardziej do sypialni lub pokoju młodzieżowego niż do salonu... 

WIOSENNE SZALEŃSTWO



KOBIECO I WIOSENNIE

Kobiece elementy to m.in. motyw kwiatowy, motyle oraz literatura kobieca książki  C. Bushnell  autorki "Seks w Wielkim Mieście"






1 komentarz:

  1. Odwieczny dylemat - co postawić na półce by było ładnie:) Zdecydowanie najbardziej podoba mi się wersja z wiosennym szaleństwem :)

    OdpowiedzUsuń