czwartek, 12 grudnia 2013

KARTKA ŚWIĄTECZNA

Czy Ktoś wysyła prawdziwe kartki Świąteczne ? Takie osoby należą już niestety do wyjątków! W dzisiejszych czasach życie toczy się zbyt szybko i już od kilku lat otrzymujemy życzenia drogą elektroniczną:  przez portale społecznościowe,  smsem czy przez e-email. Mam dla Was propozycję dość  Nowoczesną jednak taką w którą trzeba włożyć troszkę inwencji własnej ! Kartki Świąteczne wykonane osobiście. Potrzebny będzie aparatu fotograficzny oraz programu do obróbki zdjęć! Taką Kartkę można wstawić na Facebook, wysłać e-mailem lub (co ucieszy tradycjonalistów) wydrukować i wysłać Pocztą !








Te piękne dekoracje Świąteczne : stroik z kwiatem( fot. 1 oraz 2 ) oraz choinkę ( fot. 3 ) otrzymałam z okazji Mikołajek ! Dziękuję Mikołaju !




Stroik - "kwiat z gałązką" umieściłam  w własnoręcznie zrobionym Świątecznym świeczniku, który już wcześniej prezentowałam na Blogu... zamiast orzechów w kielichu umieściłam goździki, które wspaniale komponują się z kwiatem!





1 komentarz: