czwartek, 21 listopada 2013

SKARBY Z LAT 90'

Lampion prezentujący się na poprzednich fotografiach salonu to znalezisko które pochodzi najprawdopodobniej z lat 90' oczywiście XX w ! Ostatnio gdy odwiedzałam rodziców moją uwagę zwrócił wspomniany lampion, który kurzył się na szafce kuchennej! Nigdy wcześniej nie wzbudził mojego zainteresowania jednak ostatnio moda na lampiony rozwija się... Byłam posiadaczką takiego białego z IKEI ale nie podobała mi się jego "seryjność" już chyba mają go wszyscy! Więc ja chciałam mieć swój własny wyjątkowy z historią... Jak się znalazł  u rodziców w domu nie wiem ! Przy najbliżej okazji zapytam ich... Staruszek mieszkał z nami przez kilkanaście lat i nikt się nim nie interesował teraz ma nowe drugie życie w moim mieszkaniu! Zapalany jest codziennie więc jego funkcjonalność i estetyka zostały docenione na nowo!




1 komentarz:

  1. Breaking Bad też oglądam i też lubię, ale może się tak nie "wciągnęłam" bo oglądam go razem z chłopakiem, a on nie zawsze ma ochotę przez to robimy to rzadziej :) na razie jestem pod koniec drugiego sezonu :)

    Fajna latarenka, ale mam wrażenie patrząc na zdjęcie, że ten futrzak Ci się zaraz zapali :D

    OdpowiedzUsuń