środa, 7 sierpnia 2013

Dzisiaj wybrałam się na zakupy... oczywiście internetowe! Zobaczcie co wypatrzyłam do kuchni : ) 


 Sztućce Vialli Design (vialli-design.com):

 Piękne, zachwycające, oryginalne aż brakuje słów!
 Nowoczesny design, różne kolory i kształty, każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już znalazłam!


źródło: vialli-design.com

Noże Vialli design, oto mój ulubiony zestaw pasuje do czarno białej kuchni :

źródło: vialli-design.com


 Misa na przystawki, z pewnością przyda się gdy przyjdą Goście:

źródło: barokko.pl

Zestaw Nest 7 Plus Joseph Joseph. Miski  praktyczne, bo zajmują niewiele miejsca w szafce. A te kolory i kształty! Już bym je chciała mieć w swojej kuchni...
 
źródło: galerialimonka.pl 


Piękna rękawica kuchenna, aż chce się coś upichcić :



źródło: galerialimonka.pl



Do kompletu  fartuszek ! :






Pojemniki przydatne w każdej kuchni na np. herbatę, kawę czy ciasteczka... 



2 komentarze:

  1. Noże i rękawica kuchenna są cudowne! super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozwiązanie z tymi doniczkami podpisywanymi, właśnie takiego pomysłu szukałam :)

    OdpowiedzUsuń